Budinca de chia

0

Because classic is fantastic. Hai ca am reinventat internetul cu reteta asta. Cred sincer ca e una din cele mai usoare si populare retete din lume, ca oul fiert gen. Si mai cred si ca trebuie sa o incerci macar o data in viata ca sa nu mori prost.

Nu tine de foame de una singura, dar poate fi un desert dragut sau in inceput de mic dejun. Daca esti la dieta sau ai peste 40 ani, este un mic dejun.

Mie imi place sa o fac dintr-un mix de lapte vegetal si iaurt, cu diverse variatii de add-ons: fructe proaspete, piureuri de fructe, unturi de nuci, nuci, condimente.

Plus ca salveaza timp. E genul ala de reteta pe care o faci seara in 3 minute, o bagi la frigi peste noapte si boom: dimineata ai cu ce.

Ingrediente

  • 1 cana lapte de migdale (200 ml)
  • 1 cana iaurt (200 g)
  • 1-2 linguri sirop de artar
  • Coaja de la 1/2 lamaie
  • 1/4 cana seminte de chia (3 linguri)
  • 1 cana capsuni (proaspete sau congelate)
  • Pentru topping: seminte de canepa, fructe proaspete, granola de hrisca

Metoda

  1. Intr-un bol amestecam cu un tel laptele, iaurtul, siropul, coaja de lamaie si semintele de chia. Acoperim cu un capac si dam la frigider peste noapte.
  2. Dimineata punem capsunile intr-o craticioara, cu o lingura de apa, si dam la foc mediu pana se inmuaie si lasa putin sos.
  3. Combinam cu restul ingredientelor si gata!

Evident ca sunt milioane de modalitati prin care budinca asta poate fi combinata, tine doar de ce avem in frigider si in imaginatie.

Eu una sunt foarte fericita ca am o noua aditie in recuzita: manutele astea mici si adorabile care sunt foarte interesate de tot ce face mama. Ah, I’m a sucker for you.

Love and chia puddings!

Aboneaza-te la newsletter si primesti gratuit:

- un eBook cu 20 retete vegetariene delicioase

- un ghid complet de planificare a meniului saptamanal

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.